Nepal

30 april 2014 - Kathmandu, Nepal

Dit is de eerst mail gezien we eigenlijk een zeer drukke week achter de rug hebben, zijn nu in pokhara, en hebben hier prachtig uitzicht op het Phewa lake en genieten van de rust die hier heerst, regelmatig zonder stroom maar wel internet,

Namaste,

Met deze uitdrukking worden we voortdurend begroet, vriendelijke bevolking.
Eerste indrukken was vooral confronterend... dit is echter na enkele dagen weggeebt
Kathmandu is moeilijk te beschrijven, dit moet je meemaken, en je zal dan dezelfde reactie hebben " DAT KAN TOCH NIET "
Verder hebben we en korte trekking gedaan van Sankhu   Nagarcot met overnachting in Nagarkot en terug naar changu Narayan, waar we opgewacht werden door onze driver, zijn hierna Baktipur gaan bezoeken.
zijn dan op maandad vertokken naar Ghorka met overnachting, zijn dan verder vertrokken naar Bandipur en naar pokhara waar we nu zitten.

dit was en klein report er zal nog wel een volgen, zodra we wat tijd vrij kunne maken, gezien onze plannen nog niet vast liggen, we zitten hier in een lodge met een zeer vriendelijke engelse eigenares en deze wil nog een dag met ons rondtrekken naar een thibetaaans vluchtelingenkamp.